Ymr06 ilk hamileligimde oraya gittim doğumuda orada yaptim ben herseyden cok memnun kaldım yeliz colakogluna gidiyordum randevu talep aciyordum illaki bigun randevu aciliyordu 36dan somrada sabahtan sira aldim cogunlukla ayni doktora denk geliyordum. Simdi ikinciye hamileyim 26.haftaya girmek uzereyim yine oraya gidiyorum bu sefer burcin salman ozguye gidiyorum herseye net cevap veriyor cok tatli bir doktor kendisi ilgileniyor cogunlukla genelde 10 15gunde bir cagiriyor cinsiyetten tutun kilosuna kadar soyluyor ozele o kadar para vermektense devlettede ayni islemi goruyorsunuz ben dogumdan cok memnun kaldigim icin hatta sezeryan olmasina ragmen ikinci tercihim yine orasi oldu herkese gore muayne tarzi farkli memnun olanda var olmayanda ama emin oldugum tek sey tam teşekküllü bir hastane ozelde dogum yapip ya bebegi yada anneyi tarnsfer ettikleri cok oluyor en azindan orada öyle bir sorun yok hemwn mudahele ediliyor benim icinde önemli olan bu