Merhaba kizlar , hamilelik döneminde göbek deliğinin hemen altından başlayan ve kasık bölgesine doğru uzanan siyah bir çizgi oluşuyor doğumdan sonra kayboluyormus çoğu kadında da gördüm. Sizlerde de oluştu mu acaba bu çizgi ve kaçıncı haftanız da oluştu çok merak ettim nedense cevaplarsaniz sevinirim 😃🥰