karperisi Erken doğum riskim var dr kanama olmadıkça gelme dedi 35+4 üz. Belimden kasıklarıma vuran ağrım oluyor. 1 saat önce olmuştu şimdi yine oldu yarım saat bir saat sürüyor regl sancısı gibi doğum sancısı mi yalancı mıdır
Balbebek012 karperisi duş al uzan dınlen geçiriyorsa yalancıdır ama geçmiyırsa artarak devam ediyorsa doğum sancısıdır kendini takip et strese girme
karperisi Aylinsevim 5-10 dk da bie değil en son 1 saat önce bitmişti yaeım saat 1 saat sürdü şimdi yine başladı
Aylinsevim karperisi doğum sancisiysa anlarsın canım zaten dayanamazsın o ağrıya aşağıya aşağıya vurur 10 dk da bir 5 dk bir ama kişiden kişiye de degiseblr kimisi çok fazla hisstemiyor sen takipte kal baktın devam ediyor git Bi gozuk
Aylinsevim karperisi ishal durumu oluyor canım vücudun doğuma hazırlanıyor bagirsaklar rahatladık ca bosalma yapıyor