Yasemin240 40 yaş sonrası gebe olan varmı ? yaşım 43 çok tedirginim ,çevrenizde şahit olduğunuz olay varmı bu yaş ,doğum sonrası nasıl yapıcam bilmiyorum,bir çoçuğum var ,2li test yapmadım iyimi yaptım bilmiyorum ,
BirazbundanBirazondan1 Ben şuan 41 yaş 27 haftalık hamileyim. İkili testi, ayrıntılı ultrason, tetonoz aşısı ve şeker yüklemesi yaptırdım. Keşke yapsaydım dememek için
Yasemin240 BirazbundanBirazondan1 dr bana ikili testim yaşında dolayı yüksek çıkacak ve seni tedirgin edecek dedi belki olabilir belki olmayabilir dedi sana bırakıyorum dedi yurtdışına kan teklif etti Buda bütçemi aşıyordu,diyelimki bebek sakat aldıramazdım, diyelimki sakatlığı var diyip zehir edicektim o hamileliği rabbime bıraktım neylerse güzel eyler dedim 16 haftaya geldim herşey güzel gidiyor 🤲
Hilalhamzaa Benim yengen 43 yasında biblo 👶 gibi yeğenimi dünyaya getirdi bende 38 yasında hamileyim allah hepimize sağlıklı evlatlar nasip etsin
BirazbundanBirazondan1 Yasemin240 evet. Benimde yaşdan dolayı yüksek çıktı. Doktor banada o yurdışı testini banada önerdi 14 haftaya kadar düşük riski vardı hemde bütçe mi zorladı.o testi yaptırmadım.Birde benim erkek kardeşim doktor dediği bu tür testlerde risk vermek zorunda dedi. Erkek kardeşim kızında risk vermişler yaşdan dolayı şuan 4 yaşında sağlıklı. Sanırım bunun için bu konuda rahattım. 🙄Ayrıntılı ultrason da da birşey çıkmadı. Şuan herşey iyi umarım sağlıklı bir şekilde kucağıma almak nasip olur. Tabi bütün hamilelerinde