Merhaba 37+3 deyim bugun doktora gittim nst de sancım aralıklarla 100 cıktı ama bende öyle dayanılmayacak bir sancı yok ara ara sıkıştırdı sonrası hep adet sancısı gibi devam ediyor ve hic kesilmedi agrı. doktor simdi git sancın cogalırsa gel eğer çoğalmaz aksi bi durum olmazsa 2 gün sonra tekrar nst ye alayım seni bi bakalım dedi catı muayenesi falanda etmedi o sancıya acıkcası biraz tedirgin oldum suanda da kasıklarım da adet sancısı gibi sancı devam ediyor hic kesilmeden acı esiğim yüksekse ya acılma varsa da farketmezsem diye cok cok tedirginim sizce bi gidip görüneyim mi bunu yasayan var mı acaba cok kafam karıstı