Kızlar merhaba ben aranıza yeni katıldım hatay’da oturuyoruz ama osmaniye hastanesine gidiyorum kontrole 8 haftalık gebeyim 4. Gebeliğim bana baya süpriz oldu çünkü doğum kontrol hapı kullanıyordum ve depremden önce rahim agzı yarası ileri seviyede olduğu için onun içinde tedavi oluyordum hiç beklemediğim bir gebelik oldu şimdi benim sorum şu ben bu doğumda bağlatmak istiyorum ama benim 3 gebeliğim de normal doğum oldu normal doğum sırasında baglıyorlar mı yoksa sezeryan mı olmam gerekiyor