Haticekubra yok normal. Sezeryan olsa tek adresim beyhekim olur. Çok ilgi alaka var özel gibi. Ama 15 temmuzda öyle Aman Aman ilgili bir doktorla karşılaşmadım şimdiye kadar. Yalçın Aksoy iyi gibi geldi ondan da randevu bulamıyorum geçen bayan Bülent şimşek çok iyi dedi ondanda alamadım randevu malesef. Bakalım sıra sistemi ile Bülent beye gitmeyi düşünüyorum