devlet hastanelerinde doğumhanede nöbetçi kadın doğum doktoru oluyor. ayrıca ben devlet takipliyim ve çok iyi muamele görüyorum bence nasıl muamele gördüğünüz biraz da sizle ilgili sırtımıza alıp taşımasını beklememeliyiz doğumumuzu sağlıklı yaptırsınlar bana yeter şahsen gerisini annemle eşimle hallederim