Aselzerya 1 haftadır genel anestezi ile sezeryan oldum ama 2 gundur çok koyu bel sırt ağrısı var ve kasıklarım ağrıyor ozelleikle küçük tuvalete çıkarken ağrı yanma oluyor ne yapabilirim niçin oluyor acaba
Emineedrk Aselzerya 40 ım çıkana kadar ara ara çektim ağrıyı hatta geceleri doğum yapıyormuş gibi hissediyordum kendimi şuan 3.5 aylığım ağrım yok ama ben iğneden çok hamilelikte omurganın şekli değiştiği için ağrı çektiğimi düşünüyorum
Aybkeyldzz54 6 yıl olacak oğluma sezeryan la doğum yapalı o bel ağrısı hala var inşallah sizinki de böyle olmaz
Aybkeyldzz54 Aselzerya ben acil sezeryan olmuştum ilk spinale karar verildi ona göre ameliyathanede hazırlandım nabız olarak kalp atışında problem olunca bu sefer genele döndürüldü
Aselzerya Emineedrk benm genel oldu ama kasıklarda ki ağrı da bana doğum sancilarininyasatiyor ki doğum sancısından korktuğum için bu defa isteğe bağlı da sezeryan oldum ama ağrıları çok kötü ve uzun sürüyor demek normal hayata donemk ne kadar sürüyor tahminen bir haftadr çok yiprandm gerçekten
Emineedrk Aselzerya Ben 3. Günde ev işlerimi yapmaya başlamıştım ama 2. Haftamda tamamen iyiydim kendimi doğum yapmamış gibi hissediyordum biraz daha sabret ağrıların azaldıkça herşey çok daha kolay ve güzel olucak 🥰