arsamveannesi Kizla ilk dogumum sezeryandi bi sıkıntı yoksa normal istiyorum bunu 37 haftya kadar normal olabilirsem olcam olamazsam sezeryan olacağım. Bebegin başaşağı donmesi ve acilmalarimin olmasi icin be zaman egzersizlere başlamaliyim ve neler yapmaliyim?
Brn_cnn arsamveannesi kaç haftaliksin bilmiyorum ama yerleri bezle elinle silmek diyorlar merdiven inip çıkmak yokuş yukarı yürümek squat yapmak ve doktor tarafından bir engel yoksa korunmasız ilişki. Ama erken doğum riskin varsa bunları yapman daha sakıncalı olmaz mı
arsamveannesi Asyos34 epidural normal cok iyimis ama ertesi gunu normal hayatimiza devam edebiliriz. Benim 9 sene gecti