beyzacmvrc Bebeğim 1.5 aylık. Son günlerde göğsümde bir yanma sızı var ağrıyor değişik birşey sırtıma vuruyor nerdeyse. Emzirirken değil hep var yani. Neden olur? Başına gelen var mı bugün iyice arttı sanki
Senbenimmucizem beyzacmvrc mastirs olmayn dikkat edin çok mu süt dolu bebek boşaltamaz daha ateş yapar memeleriinz sert mi
Yenibirannee beyzacmvrc mastit olabilir misiniz acaba? Birden göğüs kısmında ateşim çıkmıştı 39 lara kadar. Sıtma gibi birsey yaşıyor musunuz? Birden yükseliyor ateş çünkü
beyzacmvrc Senbenimmucizem sert değil öyle Ama sırtıma vuruyor ağrısı Cayır cayır yanıyor sanki çok değişik Öyle çok aşırı da sütüm yok yeteri kadar yani Pompayla sagmiyorum sagdigimi kaşık biberon ile içmiyor çok zor iciriyorum emmek istiyor diye sağlıyorum acaba bebeğim yeterince boşaltamiyor mu
beyzacmvrc Yenibirannee öyle ateş falan yok sadece göğüs kismimda içerden bı sıcaklık ve ağrı var sırtıma vuruyor çok 😓 Birkaç gündür vardı ama sanki arttı bugün iyice Göğüsler de sertlik de yok yani anlayamadım hiç
Yenibirannee beyzacmvrc zannetmiyorum ama siz yine emzirdikten sonra gogusunuzu bosaltin bence tedbir amaçlı..
Rke0 Aynı sorun bende de var emziriyorum bende ama içten yanma var anlamadım sebebi mastit böyle mi oluyor ki