Merhaba annelerim böyle bir konu açtığım için hepinizden özür diliyorum hakkınızı helal edin 🤲🏻 38 haftalık hamileyim son günlerde karşıma sürekli dogum sırasında ölen anne gibi vs. Gönderiler çıkıyor tabi herşey Allahtan ama ben çok etkilendim bu konudan gerçekten bu tarz şeylerin olasılığı çokmu yüksek ? Kendimde biraz zorlu hamilelik geçirdiğim için çok korkuyorum 😢 Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻