Aslannnnn Kızlar bir doktor 5+4haftalık bir doktor 7 hafta olduğunu söyledi.Kese oluştu Bebeği göremediler bir hafta daha bekle dedi birisi bu durumu yaşayan birisi varsa yazabilir mi
Hdemir1618 Aslannnnn benim 8 haftalıktı kese vardı içi boştu. Alttan bakalım dedi istemedim 10. Haftada gittim kese dolmuştu kalp atışını duydum🤲❤️
Eylemsenet Aslannnnn canım zaten ilk kese oluşuyor ondan sonra bebiş nokta kadar bi şey oluyor sonra zamanla o kadar hızlı büyüyor ki🥰
Musemma06 Son adet tarihinizi ne net kaç haftalık hamilesiniz ben 6 haftalıkken gittim kese var bebek yok dediler 8 haftalık ta gittim bebeğide kalp atışını da gördüm
Mamacitaa5 Musemma06 bende pazartesi gittim 6 haftalık kese var bebek görünmüyor dedi haftaya tekrar gel dedi ama geç gitmeyi planlıyorum biraz endişeliyim bekleyemiyorum ama mecbur biraz sabredicem.
Yektek22 Hdemir1618 8 haftalıkken kese boyutunuz neydi ben de 8 haftaligim şuan 29 mm kese ama bebek yok kürtaj denildi pazartesi günü
Hdemir1618 Yektek22 inanın bilmiyorum ama tek doktorla yetinmeyin başka doktora da göründünüz mü? Benim de sıkıntılı başladı çok şükür 27. Haftam bitmek üzere
Hdemir1618 Mamacitaa5 Mamacitaa5 kötüsünü düşünüp moralinizi bozmayın ben 8. Haftada gittim kesem boştu alttan muayene etmek istedi ben istemedim bekledim 10. Haftada hem kese doluydu hemde kalp atışını duydum içim rahatladı
Mamacitaa5 Hdemir1618 doktor öyle diyince yalan yok üzülmüştüm ama vardır bunda bir hayır ben iyi olduğunu hissediyorum ama haftaya daha belli olur inşallah 🙄🌹 teşekkür ediyorum 🙏🏻
Hdemir1618 Mamacitaa5 dualarım sizinle mübarek günün hürmetine inşAllah hayırlı güzel haberler alırsınız 🤲❤️
nursenasrky Aslannnnn son adet tarihine 5+4 se eger bebegi gorememen cok normal 5+3 te bende sadece keseyi gormustum
Skarakas Aslannnnn ben 5 haftalıkken gitmiştim bebeği görememiştik 9 haftalıkken gittiğimde boş gebelik olduğunu söylediler kürtaj olmuştum
Mamacitaa5 Hdemir1618 Allah razı olsun sizinde işiniz gücünüz rast gitsin Rabbim dualarınızı kabul eylesin amin.🌹🤲🏻