Dilek1010 10+3 ama hiç belirtim yok göğüs ağrılar artık geçti 1 hafta sonra kontrolüm var böyle olan var mı
Yenibirannee Dilek1010 benimde 8. Haftadan sonra belirtilerim başlamıştı. Umarim böyle tatlis tatlis bulanti falan olmadan hamilelik gecirirsiniz. Sağlıkla gelsin 🌸
Dilek1010 Yenibirannee çok teşekkür ederim inşallah bütün hamile anne adaylarımız sağlıcakla kucaklarına alırlar 🤲