Sayeste112 Yenibirannee benim kızımın adı elif Alya 2. Si kız olursa elis ayla yada elis asya koymayı düşünüyorum bende 😀 isimleriyle büyüsün inşAllah minnoş aralarında kaç yaş olaacak
G12s_18 FatmaJale Gökçe ismini begeniyordum ama sonra güneş ismine karar verdik eşimle saglikla dogsunlar 😍
Yenibirannee Sayeste112 tam 26 ay olcak kismetse ☺️ son 2 ayımız kaldi. Masallah isimleriyle büyüsünler
Sayeste112 Yenibirannee maşAllah sizin baya olmuş ben daha çok yeniyim 5+3 ama isimler kafamda belli 😀 merak ettiğim bir şey var 2 kızınızda da aynı belirtileri mi yaşadınız
Yenibirannee Sayeste112 ilk kizimda sadece mide bulantim vardi açıkçası 9 ay sürdü :) şimdiki hamileligimde de mide bulantisi halsizlik hersey var kolum kalkmiyor resmen bakalim hayirlisiyla dogsa da ☺️