Merhabalar, 1 haftadır sağ göğsümün altından sırtıma doğru giden bir ağrım vardı kadın doğuma gittim bebekte bir sıkıntı yokmuş dahiliyeye yönlendirdi safra kesemi aldırmıştım ben önceden orda oluşan taşlar bu sefer karaciğer olabilir dedi doktor ultrason da temiz çıktı ama kanda D-dimer sonucum yüksek çıktı biraz baktım emboli deniliyor sanırım 22 haftalık hamileyim daha önceden böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu