Efo benim arkadaşıma Doğuma kadar kız demişler annem de bak gör senin oğlun olacak demiş o da doktor kız dedi demiş geçmiş geçenlerde Doğum yaptı oğlu olmuş bazen doktorlar çok yanılıyor Doğuma kadar kız diyorlar bi bakıyorsun erkek çok zor bir durum herşyi baştan yaptı yazık 19haftamda ayrıntılı da erkek dedi çünkü benim ki bildiğin gösterme derdindeydi doktor bu şeyini çok gösteriyor diye dalga geçmişti hatta en sonuncu kontrolümde de sürekli şeyini gösterip duruyordu 😂😂