umudum23 33.haftamdayım karnım aşağı doğru ağırlaşıyor ayaga kalktığımda yer cekimine yenik düşüyorum sanki aşağı doğru gidiyor gibi oluyor ve karın ağrısı cekiyorum bu normal mi yaşayan var mı