Kızlar bayramdan önce akciger enfeksiyonu geçirdim nefes alamadım hiç hava falan aldım acilde . Bu durumu yaşayanlar varmi . Şuan da da psikolojik mi yoksa sıcaklardan mi bilmiyorum ama nefesim yetmiyor sanki nefesim daralıyor boguluyo gibi oluyorum varmi böyle olanlar neler iyi geliyo önerileriniz varmi