Buseeozd Son günlerde hayatım aşırı zorlaştı. Karnımda oluşan kasılma ve ağrıdan oturup kalkmak işkence haline geldi. Panik yapıp doktora gitmek istemiyorum. Malesef doktorum telefon numarasını vermediğinden her istediğimde kendisine de ulasamıyorum. Aynı yada yakın haftalarda olan benimle aynı şikayetleri yaşayan ve doktoruna soran varmı? Cuma kontrolümde soracağım ben de size de danışmak istedim.
Figennn Buseeozd 26+6 olduk bizde canim ama benim oyle şikayetlerim yok. Göbeğin çok çıktımı? Acile git istersen canım bi baksınlar
Elsaa 26+6 haftalik hamileyim bende, ama oyle shikayetlerim yok. Dr git yarin bi gorun derim rahat ol diye
Buseeozd Hamilelik pilatesine gidiyorum bugun hocamla da konustum hemen doktora görün bu işte risk olmaz dedi. Bende akşam gittim. Çok şükür ciddi bişey cıkmadı. Ama idrarda iltihaplanma var antibiyotik kullanman lazm dedi 😔 Çok şükür kuzucuğum iyiydi 👣