Kızlar merhaba benim gibi olan var mı diye sormak istedim 😂kızımı ultrasonda zor uyandırıyoruz 3 kere ultrasona girdim 3 saat hastanede bekledik dünyayı yedim tık yok kolu kafasının altında uyuyor doktor dürtüyor dürtüyor yine yok daha beter arkasını dönüyor detaylı ultrason olduğu için görmeden bırakmak istemedi doktor evim uzak diye 😂 Bitter çikolata yiyince zar zor döndü uyandı baktık bizim gibi olan var mı ya 😂😂