2512tugbaclk Kızlar merhaba 4+4 de kesem yeni oluştu 5+6 da bebeği göremedik sizce doktora ne zaman gitmeliyim bebek ne zaman gözükür ?
Mujde_uren 2512tugbaclk ben gebeliğimi öğrendiğimde 6haftanin sonundaydık kese görünmüştü fakat bebek görünmedi doktorum 10gün sonra gel bebeği görürüz dedi şükür gördük bugün 10+0 olduk 1hafta sonra falan giderseniz görürsünüz bebişinizi🥰
Sukranerolkaradag 2512tugbaclk Ben 6+4 oldum bugün ama doktora hiç gitmedim yarın randevum var ama diken üstündeyim. Normalde uçarak giderdim hastaneye ama bu sefer beklemek istedim.
MKU 2512tugbaclk 7 haftalıkken ğek net göremezsin ama tam 8 olunca çok net görürsün sana fotoğrafını gösterebilirim
2512tugbaclk Shrhr bende özele gittim ilk öğrendiğim gün kese yeniydi daha sonraki gittiğimde bebeği görür diye ümit etmiştim fakat sadece kese büyümüştü o yüzden göremedik bebeği