Herkese iyi akşamlar internette ne kadar arastirsamda bi sonuca varamadım yarin sabah doktorumu aramayi düşünüyorum ama içim icimide yiyo az önce duştayken farkettim vajina girişinin sadece sağ tarafında bi şişlik var vajina girişini hafiften kapatiyo hatta bu ikinci gebeligim ama gebelikte olsun normalde olsun hiç böyle bisey yaşamadım duymadım. Var mı aranızda böyle bisey yaşayan