elfemrhbbs Bugün ilk doktor kontorlüm oldu 5 hafta 2 günlük gebeyim🙏🏼 Bebeğimde 8 mm miş ☺️ Normal mi sizcee??
elfemrhbbs dyguyldz86 hayır 2 hafta sonra gidicem tekrardan keseyi gördü karnına yerleşmiş dedi dokturum
dyguyldz86 elfemrhbbs harika umarım her şey yolunda gider hepimizin☺️🙏🏻 Temmuz anneleriyiz yani hepimiz😇