FDM220 bende 18 aylık bebeğimi kestim canım, ve prilam dahi işe yaramadı zofer içiyorum hala da kusuyorum. Bana da gel yatırayım çok kötüsün dedi ama malesef kalamadım evde yatıyorum ölü gibi. 10+5 bu arada 5.haftada başladı. Yani bence ilaç almalısın yoksa kusmaktan hakikaten hastanelik oluyoruz. Balgamdan kurtulamıyorum birde ben. Beyaz leblebi ve maden suyu birazcık iyi geliyor aklında bulunsun. Dua edelim de geçsin 😰😰