EsmaK Arkadaşlar 19 haftalığım 17 haftadan beri belirgin hissediyorum hareketleri ama hafta sonu baya bi denize girdim yüzdüm falan 2 gündür hiç hareket yok bebeğimde normal midir doktora gitsem mi bilemedim kendim iyiyim
Seymoshh EsmaK bazen sert bazen çok az hissedebilirsiniz ve genelde çok tempolu gün geçirdiğinizde onlarda yoruluyorlar ve genelde uyuyor olaniliyorlar korkulacak bir durum olduğunu sanmıyorum sizde dinlenmeye özen gösterin yine hareketlenecektir
Ece0909_ EsmaK en doğal hakkınız ben 35 haftalığım bazen uyuşuk uyuşuk hareket ediyor tedirgin oluyorum
Patatesliyumutta Bebek yoruluyor ister istemez o da hareketlerini etkiler, dinlenmeniz lazım ☺️ ama çok soru işareti kalırsa aklınızda sağlık ocağına gidip kalp atışınu dinleyebilirsiniz
Portredekitirtil EsmaK korkma inşallah bişey yoktur iyidir şekerli su iç uzan bakalım belki teprenir. Anneannemin yöntemidir soğanı yarıya böler bir yazmayla göbek deliğine bağlar uzan der o zamn hareket edermiş
Nursena2023 EsmaK Bende 18+2 yim bende de 2 gündür hareket yok. Bende biraz tedirgin oldum ama bu haftalar da normal diyorlar
Portredekitirtil EsmaK dene bakalım inşallah işe yarar ama daha çok küçük belkide sen hissetmiyırsundur
Nursena2023 EsmaK Evet hemen hemen aynıyız. Bu haftalarda normal demek ki. Bu 3. Gebeliğim ama üzerinden 5 yıl geçmiş hatırlamıyorum diğerlerinde de yaşamışımdir belki 🤭