Feyzanuuurk Kendinizi korkutmak yerine bebeğinize kavuşacağınız anı hayal edin. Normal doğumdan asla korkmayın sancı çekmesi zor evet ama bebeğin çıktığı an hayatınızda asla unutamayacağınız muhteşem bir an, o duygu başka hiç birşeyde yok. Çok büyük mutluluk ve binlerce kez şükür sebebi 😊 Normal olmuyorsa normal diye tutturmanın anlamı yok ama normal oluyorsa da korkmayın acılar geçiyor unutuluyor bunu yapabilirsiniz kendinize bunu söyleyin. 25 yaşındayım ve ilk doğumum 22 yaşındayken oldu şu an 39 günlük oğlum var geçti bitti bile. Sizlerde yapabilirsiniz motive olmanız açısından yazmak istedim korkmayın 😘