Matmazelbebi Aselikoo Hayır dahiliye takipli gidiyorsun. Benim mesela doz baya düştü fazlası bebekte sorun yaratabilir.2 bucuğun oralarda olacak değer.
Aselikoo Matmazelbebi evet randevu gunumu bekliyorum ama kadin dogum doktoru devam edebilirsin demişti bide gebe oldugumu ogrenene kadarda devam etmistim umarim bi sıkıntı olmaz korktum simdi
Matmazelbebi Aselikoo Korkma doktor onu öngördüyse bir sorun çıkmaz inşallah ben sen kafana göre kullanıyorsun sandım mutlaka git diye.Biz 1.5 ayda bir dahiliye takipli gidiyoruz. Ondan paylaşmak istedim sizinle 🤗
Matmazelbebi Aselikoo Normalde 25mg euthrox her gün içiyordum hamile kalmadan önce. Şimdi haftanın 5 günü yarım(kırıp) içiyorum. Cumartesi pazar içilmiyor. 2,5 değerini koruyoruz