Arkadaşlar merhabalar. Normalde benim bugün adet olmam gereken gün (döngüyü 28 günlük olarak düşünürsek ) ama 9 aydır benim döngüm 28 gün yerine hep daha kısa oluyordu 23-25 gün falan ama hala adet olmadım ve hiç adet belirtim de yok onun yerine memelerde hassasiyet ve sol kasıkta ağrı mevcut. Ben de bugün gebelik testi aldım erken teşhis olanlardan. Hatta üzerinde adet gecikmesinden 6 gün öncesine kadar sonuç falan yazıyor ve negatif çıktı. Ben de oturmuş üzülürken kutu üzerindeki son kullanma tarihini gördüm. Son kullanma tarihi 2 gün sonra. Sizce bu yüzden yanlış negatiflik verme durumu olur mu ? Daha önce başına gelen oldu mu ? Normal test yapsam ve negatif çıksa daha adetim tam gecikmedi idrara çıkmamış olabilir der kendimi avuturdum ama 6 gün öncesine kadar erken teşhis edebilen bir test negatif çıkınca çok üzüldüm gerçekten.