Hamileliğimde de çocuğum doğduktan 3,4 ay sonraya kadar da aynı senin gibi düşündüm ama sonra çok pişman oldum kendi vücudum hakkında sorunum yoktu ama yetebilir miyim iç güdüsü insanı yiyo sonra baktım bebeğimin kilosu gayet yerinde zayıf doğmasına rağmen ilk ay özellikle diğer bebeklerle aynı kiloya geldi hasta oldum o halde tek başıma baktım çocuğuma bunları gördükten sonra diyosun ki ben salakmiyim da böyle kötü düşünüyorum herkesten daha iyiyim çocuğuma da her türlü yeterim yetiyorum da. İnan böyle düşünceksin sende ❤️