Arkadaşlar 24+3 haftalık hamileyim fabrikada ayakta çalışıyorum ve zorlanıyorum ama dayanamıyorum oturarak çalışacak kısımda yok borclarda var eşim çık diyor zorlanır isen sizce kendimi zorlamalı mıyım eğer cıkarsam doğum parası alamıcam sizce ne yapmalıyım belim ayağım cok agrıyor siz olsanız ne yapardınız doktordan rapor istedim 1 ay sonra diyor beklemeli miyim