tugbaozdemirkan41 ben devlet hastanesine gitmedim hic. Saglik ocagindan gonderdiler beni saglikli yasam gebe egitimi diye gonderdiler.medikalpark hastanesine gidiyorum ben.
30.haftanin icinde gitmeye basladim ben egitime.ama 27 haftalik olan gebelerde vardi. 32 haftalik gebelerde vardi.