BehiyeGrel ben aldım bitirdim sertikamıda aldım hatta eşimle aldık ☺️ Bize yakın anasağlığında varmış birlikte gittik bize verilen bilgi, bu sertifikalarla Doğuma gitmemiz faydalı olacağı devlet hastaneleri için özellikle. Anne dostu hastaneler özellikle bu sertifikayla refaketçi alabilme ihtimalleri oluyormuş Doğum anında. Ama hiç bişi olmasa eğitim çok faydalı oldu ilk gebelikte çok cahil oluyor insan gerçekten ☺️ herşey konuşuldu.Birsürü de hamiş arkadaş edinilebiliyor.😊