Hanımlar şimdi avent markasını çok duydum ama markadan ziyade her biberonda geçerli galiba bu yenidoğan olmak üzere bir sürü ayına göre çeşidi var yani ml seviyesi artıyor hani anladığım biberon aynı ama ucu akış seviyesi bebeğin gelişimine göre değişiyor yardımcı olur musunuz