Heyzilwq elbette orası öyle ben iş kazası geçirdim bekarken halen daha akcigerleimde hasar var genel anestezi kaldıramazsın dedi spinalden de çok korkuyorum o yüzden tercihim normal doğum sonuna kadar ama yavrum için de herseye razıyım Rabbim hakkımızda hayırlısı ne ise onu nasip etsin inşaAllah hepimize hayırlı kolay doğum nasip etsin