Ertugrul 30 haftalık hamileyim yolda yururken alt tarafa sancı grip durdu ara ara batar gibi böyle olan var mi?
Simgeee99 Ertugrul 30+6 yım bende aynısı bende de var. Hamile arkadaşlarim çatı ağrisi olduğunu söylüyor yani normal bir şeymiş. Haftaya kontrolumde sorucam doktora
esra1791 Ertugrul 2. hamileliğim ilkindede o ağrılar oldu şimdi 28 haftalığım geçen hafta başladı yürürken ağrılar otururken bile bazen çok ağrıyor
Wwcansu Bencede aynı cnm bende tam 30+1 sol tarafim acayip yürürken aciuor yatakta dönerken bile çok aciyo
Hilalgurce Bende 31 haftalık aynı durum çok yürüyemiyorum işin kötüsü 16 haftalikkeň girmeye başladı ağrılar diblenirsem iyiyim
murvet_98 13+5 deyim benimde kaç gündür dediğiniz gibi sanki kocaman karnım varda aşağıya doğru cektiriyo ondan ağrıyo aciyo dersin daha yolun başındayken böyleyim neden oluyo hiç bir fikrim yok
Hilalgurce Benim 16 da başladı 31 e kadar devam etti sürekli değil iş yapinca ve çok yürüyünce ve ses geceleri sağa sola dönerken dinlenin ve geciyor