meryy2615 Ana kucağı almak istiyorum ama kararsız kaldım. Babyjörn bakıyordum ama aşırı zamlanmis muadilleri de var onları almak mantikli mi ? Kullanan var mı? Başka öneri de alabilirim ❤️❤️ kafam çok karıştı baka baka 😂
anneoluyoruuumm16 meryy2615 valla bimden Pierre Cardin aldım gayet güzel sadece önünde oyuncak yok. 1300 e aldım. Babayjorne falan gerek yok zaten 7-8 ay kullanacak. Pierre Cardin de gayet yeterli
meryy2615 anneoluyoruuumm16 O kadar kararsızım ki cidden çok teşekkür ederim yorumunuz için:) o markadan internette de var ve gayet uygun:)❤️
Ehaseki Eğer İzmir de yaşıyorsanız bariş bebe Gaziemir şubeye bir bakın derim. Her yer babybjörn zam yapmışken onlar daha yapmamıştı 4899 TL di gecen hafta fiyatı bilginiz olsun 🙏