Merhaba kızlar.Ben Azerbaycanda yaşıyam ve bu uygulamanı kullanan biriyim.Her zaman forumda sezeryan doğumları okdukca heyecanlanıyodum benimki nasıl olacak diye.Çok şükür artık herşey geride kaldı.Ben 10.07.2023de doğum yaptım fırsatını şimdi buldum hikayemi yazmak için.Planlı sezeryan oldum.38+2de saat 08:00 gibi hastaneye gitdim amelyat hazırlıklarım yapıltı serum takıldı ve s.Saat 12:50 ameliyata girdim 13:05te oğlumun ağlama sesini duydum.Spinal anestezi yapılsada ben tamda kendimde değildim gözlerim kapanıyodu sürekli uyumal hissi vardı ama o cekiştirmeler ve doktorlaeın benimle konuşması yüzünden uyuyamıyodum.Dogum sırasında baya boyun agrım vardı amelyat bitene kadar hemşire boynuma masaj yapmaya çalıştı.Amelyat bitdikden sonra odaya alındım 6 saat sonra ayaklarımı hiss etmeye başladım agrılarım başladı sakinleştirici yapııdı.Oglumu yanıma getirmelerine rağmen onu kucağıma alamadım.İlk yürüyüşümde gözümün önü karardı baş dönmesi falan oldugu icin doktor henüz yürüme biraz daha dinlen dedi o günn 1 kez oglumu getirdiler daha sonra ben kendimi kötü hiss eddiyim icin getirmediler yarın biraz daha toparlanmışdım oglum geldi öptüm kokladım cok güzel bir duyguymuş.Rabbim dileyen herkese nasip etsin.Bu gün artık 1 haftadır amelyat oldum henüs tam toparlanmış sayılmasamda cok Şükür Rabbime oglumu emzire onunla ilgilene biliyorum.Demem oki o kadar korkualacak birşey değilmiş seseryan.Ben yırtdım😀😀henüz dogum yapmayan kardeşlerimee kolay dogumlar dilerim❤️