Rbaaydd Arkadaşlar 33.haftadayım ayaklarımın tabanı dışarıda çok ayak üstü vs kaldığımda ağrıyordu şimdi evde bile gezinince acıyor resmen bu durumu yaşayan yada bi çözümü olan varmı ?
1prensesannesi_ Rbaaydd canım bnde 33 haftaligim ve bnde de oluyor yuruyemiyorum bile çok acıyor ne yapsam geçmiyor ödem den oluyor büyük ihtimalle Rabbim hepimize sağlık sıhhat versin ☺️🤲🏻🥺
Rbaaydd 1prensesannesi_ aminnn sizede çok geçmiş olsun şuan ayaklarım şişmedi ama ödem oluşacağı anlamına mı geliyor bilemedim