Kızlar yaaa biz 40 olduk gelmeye niyeti olmayacak suni sancı verecekler diye korkuyorum. Korkuyorum çünkü etrafımda insanlar sürekli suni sancı çok kötü dua et ona kalma gibi şeyler söylüyor o kadar mı kötü suni sancı doğum sancısı ile aynı yazıyor internette ama