Bal_1604 G12s_18 bazı annelerin iç karnı büyük oluyormus benimkide tam tersi fazla büyüdü gibi geliyor bana 😂 aldığım hamile tişörtleri pantolonları zor oluyor biraz daha büyürse olmiycak
Bal_1604 G12s_18 😂 onlarin yeri iyidir bence iç karnınız genişse daha rahattır herkezin değişiyor tabi sağlıkla gelsinler büyük göbekte sıkıntı inannin corapimi bile zor giyiyorum 😂🙏
Bal_1604 G12s_18 gelişimleri iyi olsunda hayırlısıyla küçük olsun buyuk olsun göbek önemli değil bence
Tanli1993 Ayni haftadayiz bebegim kiz. Göbeğimi büyük saniyodum. Ilk kez nst girdim 2 gün önce bir baktim ne göbekler var. Benimki küçücük kaldi bi değişik oldum😁😁😁