Seyma-10 hafif ise gitme benim 12 de ağrım başladı evin içinde dolandım gece 3 te baya şiddetlendi 5 dk da 1 e düştü öyle gittim şuan hastaneye gitsen de yatış yapar bekletirler diye düşünüyorum eğer sadece açılma varsa orda bekleyeceğine evinde bekle daha iyi duş al uzan dınlen canım çok ağrırsa sancı girip çıkarsa dk tut sağlıkla gelsin miniğin 🥰