Canım sınavsız girebilmen için meslek lisesi mezunu olman lazım .mezun olduğun bölüme göre hak veriyor. Veya önlisans veya lisans mezunu olup ikinci üniversite okuman lazım.Eğer normal lise mezunuysan sınava gireceksin.seneye haziranda falan olur tahmini