Irmakdkm özelde de birkaç kez Hayal beye gittim ama memnun kalmadım, çoğu kişiden de ayni şeyi duyuyorum. Arkadaşımın 3lü 4lü testlerini yapmadi, şeker yüklemesini direkt reddediyor. Benim de yapmadı ayni şekilde, ben önermiyorum ben yapmıyorum ama sen illa istiyorsan yapalım a getiriyor konuyu. Bilmiyorum bana uymadı kendisi, devletteki o kadar hastası olan bir doktordan bu kadar memnunken özele devam etmek istemedim. Doğumum da devlette olucak allahin izniyle.