Edakgndzzz kızlar Klomen+çatlatma iğnesi kullandım bu ay. Adete 9 gün var kasık ağrım var sol taraf sadece. Yumurta da sol da büyümüştü bi tane. Bu kasık ağrısı neyin habercisi? Gebelik oluşuyor olabilir mi ? Yoksa başka bişey mi ? Test yapsam çıkmaz dimi ?
Kubra00111 Edakgndzzz ya bende çatlatma iğnesi yaptırdim 4. Gün de az kahverengi lekelenme oldu sizde de oldu mu
_Anonimdenim Edakgndzzz olabılır benim de normalde hıc kasık sancım olmazdı erkenden başlayan ☺️ 10 gün kala başlamıştı ara ara oluyodu agrım 6 gun kala testte çıkmıştı
babyiscoming_ Edakgndzzz aynı durumdayız canım bende femara + çatlatma iğnesi vuruldum. 2 yumurtam oluşmuştu. 10 gün var adetime sağ kasığımda batma oluyor sürekli.
Edakgndzzz Kubra00111 yok canım bende olmadı. Ama hafif iğne batması gibi sol kasığımda hassasiyet ağrı var. Nedenini çözemedim. Bebek mi yerleşiyor. Yoksa aksi bi durum mu var bilemiyorum. Merak içindeyim test yapmak istiyorum ama çıkmaz herhalde
Edakgndzzz Kubra00111 benim hep sol da büyüyor nedense. Senin de kaşık ağrın ya da orda bi hassasiyet var mı canım
Kubra00111 Edakgndzzz bana drum bekleyebilirsen adetgecikmesini bekle yoksa da 12. Günden sonra test yap dedi seninki kaçıncı gün
Kubra00111 Edakgndzzz kasıklarımda öyle bir ağrı yok ama akıntım olmuştu önce beyaz sonra sarı şimdide kahverengi akıntı azıcık oldu bilenler yazabilir mi bende korktum
Edakgndzzz Kubra00111 iğnenin 10. Günü bugün hatta o günü sayma 9. gün bikaç gün daha beklemek en iyisi sanırım
babyiscoming_ Serpbars canım ben regle 3 gün kala yapmayı düşünüyorum erken gebelik testi çünkü hamile değilsem adet geciktirici kullanıcam bu ay
Cinarsaitinannesi babyiscoming_ neden kullanicaksin geciktirici merak ettim hamilelikle ilgilimi tatile falan mı çıkıyorsun