Niye haftaniz erken değilmi suni için suyunuz mu az ondanmi erken oluyor normalde kırkı doldurdurana kdr bklmk lzm bn 40+5 te suniyle ilk dogumu yaptım sıfır açılma vardı dört saat içinde on cm oldu doğurdum .suyumuda doğum anında ebeler ptlatti .bazılarında çabuk oluyor açılma ins bnmki kdr hızlı olur sizinde Allah kurtarsın son bir saati zor oluyor sancinin onuda unutup geçiyorsun doğum bitince korkmayın dua edin şu ayeti hep okudum /Summessebile yesserrahu/ bunu ve inşirah okudum birde yunus aleyhisselam in tesbihi / la ilahe illa ente Sübhaneke inni kuntum minezzalimim /.onları çekin sancı aninda