Selam kızlar, biberon önerileriniz var mı? Dr browns geniş ağızlı olandan kullanıyorum ama çok hızlı akıyor bebeğim de hızlı çekiyor, nefes nefese emiyor kaç kez boğuldu.10 dk içinde maması bitiyor. E bebek kendi markası baby plus kullandım o da çok yavaş akıyor ve yavaş akınca sinirleniyor, deliği çok küçük mama tıkanıp kalıyor bazen. Güzel bi biberon arıyorum nefes nefese mama yemediği 20 dk içinde bitirebileceği bi biberon arıyorum. Var mı öneriniz?