1melekannesi3858
Ddilannnn
Selcennnn kizlar dhaa dun kontrolden geldim. Hemen size ozet gecicem ama oncelikle sakin caninizi sikmayin. Bu forumda da eminimki cogu kisiye bebeginde gerilik oldgu soylenmistir. Gerilikte korkulcak bsey yok, yokmus yani. Gerilikten ziyade baska bi kusur gorulurse sknti olur ki bunuda hemen gorup soylerler. Neyse, suan ben 37yim. 34 haftayken gittiigmde 1 hfta gerilik var dendi. Onemsemedm 1 hfta oldugu icin. 5 gun snra baska dktora gttm 2 hfta gerilik var ve ciddi bsey olablir sezryann vs olablr yogun bakmi olan bi hst gidin dedi. Perinatloji takip etsin sizi dedi. Ayrntilari anlatirim dilerseniz ama o gunden beri gittik geldik dunde ayni doktora gittim iste, gecen haftaya gore bu hafta daha iyi dedi. Tabi yine boyle kesin konusmadi 40-41 e kdr bekleyeblrsin flan demedi ama kotu bsy de demedi. Burda da cok arastrdm gerilik olayini ve kzlar cidden yeme aliskanlignizi degistirin veya sıklastirin. Duzeninizi bilmedigim icin diyorumm. Hangisi kilo yaptrdi blmiorm ama ben bu son 1 hfta icinde gunde 2 muz, her aksam yogurt yada ayran, meyve, ceviz kasar vs yedim. Gecen hfta 2099gr’di dun 2540gr ckti Allahima bin şukur. Evet yine tetikte olun doktorlara bi gorunun tabiki. Tedbir almakta fayda var ama cok stres yapmayin ki daha da baska sknti cikmasin. Rabbim şifa versin bebislerinize ve size. 🌼 Bu arada sol rahm damarmda centik olmus benm. Sag tarafina yat demsti perintlji doktoru. Sizinde oyle bi skntiniz varsa muhakak doktora belirtinn