kullanici1234bes Cansel-2609 Butik bebecik sayfasından yaptırdım bu hafta gelir sanırım yorumları güzeldi
Merve171214 Cansel-2609 minikonsept sayfasından yaptırmıştım ilk hamileliğimde çok memnun kalmıştım şimdide ordan yaptırcam 😊
kullanici1234bes Cansel-2609 Ben yastık battaniye vs. gereksiz bulduğum için tulum eldiven şapka yaptırdım sadece 210 tl tuttu ama 5li 10lı da var
kullanici1234bes Cansel-2609 Yok ben internet sayfasından beğendim wp dan bilgilerimi atıp hesabına ödemeyi yaptım :))
Cansel-2609 kullanici1234bes teşekkür ederim sağlıklı günlerde giysin inşallah 🙏🏻 ne zaman doğum nasipse 🥲
Ayezhanim Cansel-2609 ya bende bugün yıkadım kararsız kladim yani ebeye mi versem yoksa daha sonra mi goydirsem diye ,teşekkür ederim 💐hayırla gelsinler giysinler inşallah
Cansel-2609 Ayezhanim yok bence hastane çıkışı daha mantıklı hastane de giydirmek yani 🙏🏻 amin inşallah hepimizin ki sağlıkla giysin ❤️🙏🏻