Kızlar 33 haftalık hamileyim özel takipliyim bu zaman kadar hep aynı hastane aynı doktor ile devam ettim doktorum dan memnunum ama doğum için konuşmak istediğim de hep erken daha demişti ben eşimle birlikte doğuma girmek istiyorum ilk doğumum ve yanımda destek olmasını istiyorum öğrendim ki doğuma eş alınmıyormuş başka bir hastaneye gideceğim randevumu aldım normal doğum için 16.500 istiyorlarmış benim gittiğim hastane 8.500 dedi sizce değer mi hastane değiştirmeme bazılarınız çok yüksek fiyatlardan bahsediyor yorumlarda görüyorum o yüzden sormak istedim fikir verin lütfen